بازم جواب رد گرفتم... ناراحت

واقعا نمی‌دونم بر اساس چی‌ تصمیم میگیرن. اینجا هم پارتی بازی‌ برقراره مثل ایران خودمون. خنثیدیگه برام مهم نیست.

درست همین دیروز که جواب رد گرفتم یه نفر دیگه باهم تماس گرفت که برای مصاحبه 4 برم. این یکی‌ از پوزیشن هایی بود که الکی‌ اپلای‌ کرده بودم انتظار نداشتم بگیره اصلا. یه دلیلم هم این بود که تو یکی‌ از شهرهی جنوبی و تا اینجا تقریبا 4 ساعت راهه با قطار. خانوم خیلی‌ مهربون بود گفت که الان نیست رفته وکیشن آخر آگوست بیا. منم بسی‌ خوشحال شدم چون منم تا اون موقع از ایران برگشتم. لبخند

این روزها اینجا هم گرم شده و من بیشتره وقتم کنار ساحلم یا میرم پیاده روی. فروشگاه ها تخفیف های خوبی گذاشتن برای تابستون که من گهگاهی میرم سر میزنم. ولی‌ با طبیعت بیرون بیشتر حال می‌کنم. نیشخند

خیلی وقت عکس نذاشتم ها 

الان دیگه وقتشه چندل تا عکس از تابستون زیبای اینجا بذارم. نیشخنداز خود راضی

 

 

 

این گل های جشن وسط تابستون

این ادویه ها (پازل) رو خیلی دوست دارم مژه