این روزها هالو‌ هوای عجیبی‌ دارم. دلم یه تغییر تحول اساسی‌ می‌خواد. پایان‌نامه‌ام تموم  شد بد از تعطیلات باید دفاع کنم و این ۲ سال هم مثل برق و بد گذشت. موردی که خیلی‌ داره اذیتم می‌کنه این بد شانسیه که دارم. قبلان فکر می‌کردم مدرکمو بگیرم می‌تونم یه کار خوب پیدا کنم. ولی‌ الان میبینم از این خبر نیست. از هفته دیگه یه کلاس فشرده سوئدی ثبت‌نام کردم برای یک ماه، ببینم می‌تونم مهارت زبنیمو تقویت کنم. چون یکی‌ از مواردی که اینجا خیلی‌ مهم دونستن زبان این کشور و با انگلیسی فقط کارت راه میافته. اگر بخوای کار کنی‌ باید زبان این کشورم به طور پرفکت بلد باشی‌. 

هنوز ناامید نشدم فکر می‌کنم تا پایان این سال می‌تونم یه کار یا دکترا پیدا کنم. این هدف بلند مدت امسالم بود.

یه سفر اجباری پر از هیجان درپیش داریم البته اگه شرایطش جور بشه میام مینویسم درموردش. 

زندگیمون هم به خوبی و با آرامش خودش داره جلو میره. این روزهای تابستون به دیدن ۲ تا سریال میگذار که بد نیستن.

 

یه باغچه خوشگل کوچولو هم درست کردم که عاشقانه دوستش دارم.