این روزها حال و‌ هوای عجیبی‌ دارم. دلم یه تغییر تحول اساسی‌ می‌خواد.

پایان‌نامه‌ام تموم شد و بعداز تعطیلات باید دفاع کنم. این ۲ سال هم مثل برق و بد گذشت. موردی که خیلی‌ داره اذیتم می‌کنه این بد شانسیه که دارم. قبلان فکر می‌کردم مدرکمو که بگیرم می‌تونم یه کار خوب پیدا کنم. ولی‌ الان میبینم از این خبرا نیست. از هفته دیگه یه کلاس فشرده زبان ثبت‌نام کردم برای یک ماه، ببینم می‌تونم مهارت زبانیمو تقویت کنم. چون یکی‌ از مواردی که اینجا خیلی‌ مهمه دونستن زبان این کشور و با انگلیسی فقط کارات راه میافته. اگر بخوای کار کنی‌ باید زبان این کشور رو به طور پرفکت بلد باشی‌. 

هنوز ناامید نشدم فکر می‌کنم تا پایان این سال می‌تونم یه کار یا دکترا پیدا کنم، که این هدف بلند مدت امسالم بود. خیال باطل

یه سفر اجباری پر از هیجان درپیش داریم البته اگه شرایطش جور بشه میام مینویسم درموردش. نیشخندعینک

زندگیمون هم به خوبی و با آرامش خودش داره جلو میره. این روزهای تابستون به دیدن ۲ تا سریال میگذار که بد نیستن.

 Arrow

Scandal

یه باغچه خوشگل کوچولو هم درست کردم که عاشقانه دوستش دارم.