ادمه از پست قبل...

طی دو هفته گذشته دوستایی رو که فکر میکردم دوستای واقعی من هستن رو به خوبی شناسایی کردم. ترجیح میدم تنها باشم تا افرادی مثل اینها دورو برم باشن والا ! احساس میکنم به یه تغییر بزرگ احتیاج دارم. باید به حسادتم غلبه کنم، تازگیا خودم واقعا درک میکنم دارم حسودی میکنم وحسابی آزارم میده. نمیدونم بتونم موفق بشم یا نه ولی باید تلاش بکنم از خودم دورش کنم.

زندگی دو نفرمون داره به آخرهای 5 سالگیش میرسه. پر از فراز و نشیب وتجربه بوده وهست. همین هیجان زندگیست که مانع از افسردگی میشه خیلی از شرایطم راضی هستم همه چی خوب داره جلو میره با حمایت دونفرمون از زنگیه دونفرمون

این روزها همه جا حال وهوای کریسمس. ما فردا قراره بریم سری به این تخفیف های کریسمس بزنیم. امیدوارم بتونم کاپشن مورد علاقمو پیدا کنم. و یه جین اسکینی و شاید یه بوت چرم راحت البته با قیمت مناسب. وگرنه اگه خیللی گرون باشه فعلا نمیخرم چون دارم برای امسال .

خونمون اوضاش خیلی خرابه نیاز داره تمیز بشه و یه سر سامونی بگیره. احساس میکنم اصلا رنگ و رو نداره. ولی خیلی دنجه و ما احساس راحتی میکنیم. برای همین کلی تلاش کردیم. خیلی دلم روشنه که بهتر از اینا در آینده نزدیک نصیبمون میشه

و اینکه تا یادم نرفته بگم موبایام رو عوض کردم الانیه ال جی جی 2 کاملا جدید و پیشرفته دارم خیلی از موبایل قبلیم، گلکسی اس 2 سریعتر و با هوشتر و صد البته مدرنتره