سلام سلام سلام

این هفته همتموم شد با کلی‌ ماجرای بد و خوبش. اول اینکه داداشیم دانشگاه قبول شده یه رشته خوب و همون شهری که می‌خواست . اصلا باور کردنی نیست که اینقدر بزرگ شده.

دیروز سر مسائل خانواد‌گی که توی خونمون هنوز اتفاق میفته یه جگ سردی در گرفت که فقط گریبان آقا داداش رو گرفت طفلک. توی این روزی که می‌تونست خوشحال باشه و به آینده فکر کنه باید از خونه فراری باشه. ناراحت

کل دیروز فقط گریه کردم و غصه خوردم و از دست زمین و زمان شاکی‌ بودم ناراحت

بابا که اصلا حرف گوش نمیده و شده متکلم واحد.... خیلی‌ بده، ما قبلان تجربه چنین طوفان هایی رو داشتیم. هم خیلی‌ طول می‌کشه و هم عوارض داره ناراحت

دیروز عصر برای اینکه حالم عوض بشه با همسر جان رفتیم کلی‌ خوراکی و نوشیدنی خوشمزه خریدیم. شبم یه فیلم کاملاً دخترونه دیدم که پیشنهاد می‌کنم ببینید حتما.

سمینار اول تموم شد و به خیر گذشت حالا نوبت دومیه خنثی

این هفته تولدمه و ۲۸ سال از زندگی‌ مبارکم می‌گذره. خیلی‌ هیجان دارم سورپرایز همسر رو ببینم. منتظر

 

*** ویزا همسر نیومد و سفر کنسل شد احتمالا اکتبر بره.

*** آقاهه توی سفارت گفت شناسنامتو فرستادیم ایران ۳ ماه طول میکش که الان ۲ ماهش موندهمنتظر

*** و آخر اینکه از اینکه توی این روزها و شرایط ایران نیستم خوشحالم. اینم بگم که دوست داشتم کاری برای آقا داداش می‌کردم ولی‌ خودم و اوضاع روحیم این اجازه‌رو بهم نمیده که بیشتر از این فشار عصبی تحمل کنم .

اسم فیلم Pitch Perfect 2012

 اینم بازیگر محبوب من توی این فیلم  Anna Kendrick

بعدا نوشت

یه احساسی‌ بهم میگه داره از رابطهٔ منو پدرم سؤ استفاده می‌شه توسط بقیه، اونم با اخبار دروغی که به من میدن تعجب