سلام

امتحانم تموم شد خوب یا بدش با جناب استاد عزیز است چشمک

این روزا فکرم درگیره یه دکوراسیون جدید برای اتاق نشیمن مونه. خیلی‌ وب گردی کردم و از سایت‌های مختلف ایده گرفتم. بودجه هم محدوده در نتیجه نیاز به خلاقیت هست. امروز خونمونو مثل دست گول شستوندم. خیلی‌ وقت بود که کفو تمیز طی‌ نکشیده بودم. الان از همه جا بوی تمیزی یا همون ماده شویند میاد :د ولی‌ شمع روشن کردم داره بهتر می‌شه. ۳ سری ام لباس شستوندم. شدم یه کدبانو نیشخند

 

 اینجا دیگه پائیز داره کم کمک تشریف میاره. هم هوا سرد شده هم بارونی و ابری.

ترم جدید از ۲ شنبه شروع می‌شه با کلی‌ واحد‌های خفن. موندم چجوری پاس خواهند شد. سوال 

از زندگی‌ بگم که آروم داره می‌گذره. میزان عشقولانه هامون خیلی‌ کم شده کمتر محبت میبینم، و دل مشغولیم خیلی‌ زیاده... خیال باطل

تازگیا هر شب از شعر‌های فریدون مشیری می‌خونم. خیلی‌ دوسشون دارم مخصوصاً "دوستت دارم" .

فردا میریم ایکیا یه سری چیز لازم داریم برای این دکوراسیون جدید.

روز‌هاتون پر از عشق ....

 

بعدا نوشت:

امروز بارونی میاد که نمی‌شه پا بیرون گذشت چه برسه به خرید رفتن!!!!

رطوبت ۹۵ % 

 

بعدا نوشت:

امروز یکشنبه

هوا خیلی‌ خوبه ولی‌ همسر همش بهونه میگیره و من کلا پشیمون شدمناراحتگریه